+
FIGYELEM! Kedves Vásárló! A 2020. március 30.-a után leadott rendeléseket határozatlan ideig nem tudjuk küldeni a vírushelyzet miatt. Megértésedet köszönjük. Ha kérdésed van, kérlek írj a tanomoni.webshop@gmail.com e-mail címre. Mindenkinek jó egészséget és kitartást kívánok ebben a nehéz helyzetben!

GY.I.K.

Termékek:

1)    Meg lehet tekinteni valahol élőben a termékeket?

Igen. Kézműves Vásárokon személyesen is találkozhatsz velem és a portékákat is megtekintheted. A Hírlevélre feiratkozva értesülhetsz a vásárokról, kitelepülésekről.
Ha kérdésed van az alábbi elérhetőségeken teheted meg:  

e-mail: tanomoni.webshop@gmail.com
mobil: +36-30-573-5097
messenger chat a TANÓ MÓNI facebook oldalán. (A weboldal jobb alsó sarkában megtalálod az ikonját!)
Ha szeretnél értesítőt kapni arról, hogy mik történnek a TANÓ MÓNI háza táján, iratkozz fel Hírlevelünkre

Fizetés:

2) Milyen fizetési módot fogadtok el?

Webshopunkon fizethetsz:

bankkártyával, a Pay Pal szolgáltatásán keresztül
banki átutalással
utánvételes fizetéssel készpénzzel a futárnak 
készpénzzel személyes átvétel esetén 

Szállítás:

3) Magyarországon belül hova szállítotok?

Az egész ország területére szállítunk.

4) Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?

A házhozszállítás összege az alábbiak mentén alakul:

25.000 Ft felett az ország egész területén, bármilyen fizetési móddal ingyenes.
25.000 Ft alatt házhozszállítással előre utalással: 1.550 Ft.
25.000 Ft alatt PayPal fizetéssel 1.550,- + 400,- Ft.
25.000 Ft alatt Utánvéttel a futárnak fizetve 1.905 Ft
25.000 Ft alatt személyes átvétellel ingyenes
5) Van lehetőségem személyesen átvenni a terméket?

Igen. Személyesen is átveheted a megrendelt termékeidet előre egyeztetve a vásárokon, vagy a műhelyben. Személyes átvétel esetében természetesen nem számolunk fel semmilyen díjat.

Személyes átvétel alkalmával, az átvétel helyszínén, a vásárokon van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetési módra is.

Amennyiben ezt a lehetőséget preferálod, a szállításánál válaszd a „Személyes átvétel” opciót. A rendszer ilyenkor automatikusan az alábbi három fizetési opciót fogja felajánlani:

személyes átvétellel
bankkártyás fizetéssel, Pay Pal-al
előreutalásos fizetési móddal
Válaszd ezek közül a neked jobban megfelelőt. E-mailben értesítünk, amint a rendelésed összekészítettük. Onnantól a megbeszélt időben már bármikor átveheted a megrendelésed.

6) Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?

Pillanatnyilag csomagjainkat a MPL Postafutár szállítja, mely amellett, hogy gyors, biztonságos. A készleten lévő termékeket legkésőbb 2 munkanapon belül összekészítjük. Ha nincs készleten legkésőbb 15 nap alatt elkészül a hozzánk beérkezett megrendelés. E-mailben is értesítünk, ha bármi fontos információt szeretnénk megosztani veled. Csomagod a csomagfutárnak történő feladástól számítva 1-2, de legfeljebb 3 munkanapon belül kerül kézbesítésre.

7) Van lehetőségem nyomon követni a csomagomat?

Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító. Ide kattintva követheted nyomon a csomagod aktuális helyzetét. A kiszállításról a megadott e-mail címre kapsz értesítést a futárszolgálattól.

Csere és visszavásárlási garancia

8) Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?

Természetesen. 14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával és ez idő alatt cserére is van lehetőséged, ha a terméket eredeti állapotában visszaküldöd címünkre. Ebben az esetben viszont a szállítási költségeid nem áll módunkban átvállalni. Amennyiben így döntenél, kérünk, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk. Ha feladtad a megrendelést, viszont közben mégis úgy döntesz, hogy elállnál a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni, a szállítás díját nem.

A következő lépéseket kövesd:

Küldj nekünk egy e-mailt a tanomoni.webshop@gmail.com címre, hogy egyeztethessünk a teendőkről.
Add fel csomagod a következő címre: Tanó Mónika 7635 Pécs, Csortos Gy. u. 25.
                                 Amint megérkezett a visszaküldött termék eredeti állapotában, az új csomagod feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.

Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérünk írj levelet a tanomoni.webshop@gmail.com címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy a legjobb megoldást megtaláljuk az esetleges problémára.

Tisztítás, karbantartás

A táskák és kiegészítők textilből és műbőrből készülnek. A textileket kézi mosással, a műbőröket nedves szivaccsal lehet letörölni. Egy kis szappanos lemosással. Tisztítószer használata nem ajánlott!

Kapcsolat

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadod az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.